tirsdag den 24. marts 2020

Hvor er Lotte i det hele

Jeg er ikke sundhedspersonale mere. Gud ske lov vil jeg sige. Min pension kommer uanset hvad. Det gør min mands også. Vi er heldige. Og pensionerede sosuer skal selv melde sig hvis de vil hjælpe. Jeg har valgt at hjælpe hjemmefra fordi min læge siger det og jeg er for sart fysisk. Som profet sidder jeg og beder for jer alle sammen - også sundhedssektoren fordi de ligefrem har bedt om det. Så kan jeg hjælpe på afstand uden smitterisiko. Jeg må lade de raske helte klare resten. Men der skal jo også nogen til alle slags opgaver. Det er ikke så meget jeg får malt i denne tid. Den er simpelthen FOR alvorlig en verdenssituation. Men min ven Michael siger at jeg skal male nu og se hvad der kommer ud af det. Men jeg har snart ikke flere lærreder og ham der leverer er handicappet så jeg nænner det ikke. Måske kan hans søn køre?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.