tirsdag den 17. marts 2020

Maden, toilettet og garderoben.

Jeg er ved at lave mad. Skaftkotteletter med flødegrønsager skal vi have. Alting er købt ind af Lars. Jeg skal selv ikke nyde noget.

Vores toilet er ved at blive færdigt. Der mangler ikke så meget mere. På grund af min situation har det været svært at skaffe håndværkere der ikke tager en vild høj pris. Derfor er det endt med at Gert Lars ven selv har lavet næsten alt arbejde. Brusekabinegert i fuld n mangler. Der mangler at sætte småting op på væggen. Der mangler et skab derude. Alt dette er de i fuld gang med i disse dage hvor alting er lukket ned på grund af Corona. Der samles også et nyt klædeskab i entreen med flere skuffer så jeg kan flytte ind med mit tøj. Det bliver en opgave at få plads til os begge to. Vi har talt om at købe en kommode med 8 skuffer der kan stå i spisestuen. Gode venner er guld hver i denne tid hvor jeg ikke kan stole på nogen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.