tirsdag den 31. december 2019

Tak Gud for det nye år

Jeg takker ærer og priser dig min Gud fordi du altid er med mig. Fordi du beskytter mig som den far du er. Jeg takker dig far at du vil være min far og jeg må kaldes din datter. Værn mig fra alt ondt og onde mennesker. Bevar kærligheden og glæden og nåden her på jorden. Tak for min mand Lars T. Tak for min partner Lars K. Helbred min ex Lars F. Helbred og frels alle mine nære, familie, venner, bekendte og fans. Frels dem alle. Helbred dem alle. Vær lederen på deres vej. Led dem i deres udviklingsvej. Bevar dem fra deres og andres ondskab. Bevar dem fra dominanter og psykopater. Herre frels vores verden. Den er blevet så sort og ond. Omvend mit samfund så det bliver et godt sted at være. Fri os fra det onde og satanister. Jeg beder dig Gud velsigne vores alles år 2020. Jeg takker alle mine fans for den tillid de viser mig og mine evner. I Jesu Kristi hellige navn Amen.

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.