lørdag den 21. december 2019

Lars og Lottes Julekort 2019

Kære Venner, familie og Lottes fans og bloglæsere

Nu er år 2019 ved at være gået. Mange ting er sket i det år. Det er nu 1,5 år siden at jeg mødte Lars T som jeg er blevet gift med. Vi bor i øjeblikket i min lejlighed da Lars er ved at renovere sit toilet. Efter det flytter jeg i det nye år til Lars i Hørsholm.

Jeg Lotte Kjøller har været i Finland på arbejdsophold 2019. Det gik så godt at jeg har fået kunstnervenner i Finland. En gruppe af kunstnere fra Sverige, Finland og Danmark er dannet, Nordic Art, og i det nye år skal vi finde et sted i hvert vores land til en fælles udstilling. Dette arbejdsophold betyder også at jeg til April skal på arbejdsophold der igen imens jeg udstiller i en Finsk kunsthal. Jeg glæder mig meget måske især til at gense mine venner Kristian og Hannele. Jeg skal under opholdet lave min 2 bronzeskulptur og arbejde indendørs fordi April vil være en kold måned. Lars T kommer ikke med det ønsker han ikke. Til gengæld får jeg andre på besøg denne gang. Jeg vil gerne vise mit åndehul frem.

Jeg er indgået i et professionelt partnerskab med kunstneren Lars Cristian Kræmmer for at undgå at blive yderligere cikaneret af en flok hooligans som har generet mit professionelle liv som kunstner og fordi vi elsker hinanden som de barndomsvenner vi er. Helt præcist hvordan det vil udforme sig vides ikke. Foreløbigt udstiller Lars K i mit galleri i Januar og jeg hos ham i februar. Det er meningen at vi laver installationer sammen.

Og ja det ny galleri... Lotte Kjøllers værksted har i 2019 åbnet med en udvidelse af atelieret med et galleri. Galleriets første udstilling er med Artmoney med fernisering 11 Januar 2020. Selve galleriet mangler kun få ting at få ordnet og vi er allerede i gang med at tage det i brug. Jeg leder stadig efter de rette samarbejdspartnere til at dele mit galleri med.

I år bliver den første fælles jul for Lars T og jeg. Vi skal i år holde juleaften sammen med min familie. Vi har holdt 2 julefrokoster med Lars familie. Vi er blevet enige om at Lars T´s egen julefrokost midt i december fremover vil blive for begge familier. Så glæd jer!

Nu er der bare at ønske alle en velsigner Jul og et godt nyår!

Må I komme godt ind i det nye år og må lykken være over jer!

Knus fra Lars T og Lotte Kjøller

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.