tirsdag den 10. december 2019

Hjemme igen

Nu er jeg og Lars kommet hjem igen efter vores bryllupsrejse ud i stilheden. Det gik godt trods øens barske vejr. Folk var venlige og imødekommende. Det er bestemt et sted jeg vil komme en anden gang.

Mandag pakkede vi kunsten og drog mod Tyskland. Vi var i Flensborg for at handle. Jeg købte en gul blondebluse. Lars købte ind af øl og spiritusgaver til sin julefrokost på lørdag.

I dag kom vi hjem til København og alting er som det skal være. Jeg har hængt de flotte malerier fra min rejse op på væggen og tænker at de er ved at være klar. Jeg har malt godt. Snart kommer der håndværkere i mit galleri. Den ene for at hjælpe med trappen den anden med el.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.