fredag den 20. december 2019

Før jule fredag

Fredagen er over os og jeg har været til croquistegning for at holde juleafslutning. Det var meget hyggeligt og vi drak te, spiste ostemadder og kringle og tegnede. Bagefter var jeg i Frederiksbergcentret for at købe julegaver. Jeg fandt også små stafelier man kan stille små malerier og artmoney på til galleriet.

De sidste gaver til mine nieser bliver købt i morgen. I morgen skal vi også ud at se på fliser til Lars badeværelse og vi skal bestille nytårsfisk til 3. I morgen skal jeg også male Lars og begynde på at male gulvet inde i mit ateliertoilet. Her i julen skal jeg gerne gøre galleriet færdigt pånær at trappen ikke kan males blå førend der er blevet svejset et blåt gelænder på trappen ned inde i galleriet. Det bliver lige efter jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.