søndag den 1. december 2019

Hannele

Hi Lotte!
Are these the paintings that are coming to Järvilinna too? They look fantastic!
T hannele



De billeder der er på i mit Galleri i øjeblikket er meget store. 150x120 cm. Derfor kan de ikke tages med til Finland. Men jeg har andre mindre af mine nøgenbilleder der kan være i mine nyindkøbte store kufferter. Det er faktisk den slags billeder jeg er kendt for. Jeg vil her før jul kigge i mit lager og begynde at pakke de billeder der kan være i min kuffert. Jeg tager et billede til dig af nogle af de værker der skal med. Det jeg har brug for at vide er hvilket rum ovenpå jeg får og hvor brede og høje væggene er i cm. Men jeg skal nok give jer en flot udstilling. Jeg tænker også at jeg tager nogle små kunstværker med der hedder Artmoney. Det er en dansk kunstart se her: www.artmoney.org

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.