onsdag den 4. december 2019

1Onsdag på Fanø

I dag kom jeg tidligt op. Mine huslejer var røjet retur med pbs. Så Lars måtte hjælpe mig med at klare ærterne. Nu er de betalt og vi kan slappe af. Manden i FOF ville ikke bruge min undervisning hvis jeg ikke holdt op med at bede. Det nægtede jeg naturligvis. Jeg sagde at det hørte til mit privatliv. Så det kunne jeg ikke acceptere. Det viste sig at han havde fået mange penge for at forsøge at stoppe mig. Jeg håber at Gud griber ind. I denne kedelige sag er der intet andet at gøre. København er simpelthen blevet et farligt sted at være. Jeg glæder mig ikke til at skulle hjem.

Vi har det problem Lars og jeg at vi ikke kan finde ud af induktionskomfuret. Derfor må vi lave mad i ovnen fx stege. I går fik vi cuvettesteg, bagt kartoffel og salat. I dag får vi flæskesteg og flødegrønsager. Når vi laver en steg får vi samtidig god pålæg til et par dage.

Jeg har også været i et noget køligt bad og har vasket hår. Bagefter tog vi Lars bil ud til vadehavet hvor vi fotograferede Lars i klitterne.

Der er også været tid til at male og mit billede af Lars på et bord i atelieret er godt på vej. Det ligner nærmest at han flyver.

Hver aften efter at Lars er gået i seng beder jeg til Gud om hjælp. Jeg ved ikke rigtigt hvad der sker hjemme i København, men noget er sket. Her på Fanø siger de når de opdager at det er mig at her på Fanø siger vi ikke noget. Vi synes selv vi har fået fint besøg.

I morgen aften skal vi ud at spise i Nordby. Vi skal smage naturkvæg. Det har hverken Lars eller jeg prøvet før. Vi får Julebuffet fordi der er et særligt arrangement på grund af en koncert i kirken.

På lørdag skal vi besøge en cafe der ligger tæt på hvor vi bor. Så kan Lars gå hjem så han kan nyde et glas vin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.