mandag den 23. december 2019

Imens verden raser derude

Jeg sidder her i mit atelier. I går vaskede og sleb jeg gulvet på toilettet. I dag har jeg malt gulvet gråt 2 gange. Så nu er mit toilet malt færdigt. Der er beige loft og overvægge, gammel rosa vægge, gråt gulv og træværk og preussisk blå rør.

I pausen mellem maletiderne har jeg hørt musik, ryddet op i atelieret og malt på de nye billeder. Og så har jeg repareret min dør. Af malearbejde mangler nu kun trappen i galleriet. Den bliver fanøblå. Gelænderet lidt mørkere fanøblå.

I dag har jeg også bestilt stofprøver til rullegardiner til galleriet. Jeg vil at de skal være lyseblå hvis det kan lade sig gøre og ikke tykkere end at lyset kan komme igennem. Rullegardiner er bedre i et galleri end gardiner fordi de ikke dækker væggene. Og dem kan jeg male flotte. Jeg skal bruge 2 stk.

Jeg har også ringet til et bestyrelsesmedlem her i Verahus og tilbudt dem den ifø vask vi har til overs i julegave. Han blev rigtig glad. Det kan være han kan bruge den.

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.