fredag den 13. december 2019

Bøn om hjælp

Jeg står i en meget mærkelig situation jeg ikke er glad for. Der er nogle der har meldt mig ind i en seksuel sekt SMil hvorfra en kvinde ikke kan melde sig ud. Jeg har kæmpet 3 år med dominanter der prøver at nedgøre og mishandle mig. Af den grund har jeg giftet mig med en mand. Den mand er ikke god nok i deres øjne. Så selvom jeg nu er en gift kvinde så får jeg kæreste forslag stadigvæk - også fra gifte mænd. Jeg er så småt begyndt at åbne et galleri da jeg er kunstner. Jeg har en tjeneste som kunstner og jeg ved at jeg kommer til at betyde noget for kunstnerne. Jeg er dygtig og er kommet langt. Jeg får SÅ meget modstand og der er SÅ mange der forsøger at stoppe mig i min tjeneste simpelthen fordi jeg er en kvinde. Jeg har kæmpet med psykopatiske mænd i 3 år og orker ikke mere. Jeg har en helbredende evne som Gud bruger på forskellig vis. Det er min kristne ånd der kan helbrede. Jeg bliver mere og mere flettet ind i sekten SMil da alle omkring mig viser sig at være medlemmer. Hvad skal jeg stille op? Hvad siger Gud til det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.