søndag den 29. december 2019

Helbredelse

Jeg har malet min model Michael i dag. Han siger at efter at jeg bad for ham for godt en måned siden så er der sket det at hans afføringsinkontinens er ophørt. Han kom og var så glad og takkede mig. Så siger jeg husk det er ikke mig der har helbredt dig. Jesus har helbredt dig pga mine helbredende evner.

Og det er en grund til at jeg ikke er bange for at bede om gratis hjælp. Jeg giver godt nok ikke penge men jeg beder for de der hjælper mig. Og Gud er SÅ sød ved dem. Michaels inkontinens er slut. En der kørte mine billeder lever endnu selvom han efter 2 måneder skulle være død af Cold. Alfredo fik sig en ny nyre og lever derfor endnu. Gud er SÅ god ved dem der hjælper mig. Ære være min Herre og Skaber Gud Fader.

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.