fredag den 20. december 2019

Opium for folket. Profeti

Herre Jesus Kristus
Giv mig et profetisk ord

Lotte fat telefonen og skriv

Lotte du er min engel
Du skal kaldes hvide engel
Fordi du er lyset i mørket
Du lyser Hvidt hvor du går
Fordi din kristne ånd kan ses
Som et Hvidt lys omkring dig

Lotte min Hvide engel
Af kød og blod
Af kunst og fantasi
Hold fast i dig selv
Husk Lotte Kjøller
Hende skal der også
Være en plads til.

Lotte
Hvide engel
Din kunst er smuk
Du er smuk
Både indeni
Og udenpå
Du har et smukt hjerte
Af Kristi kød
Og du er faktisk for god
Til din verden
Hvide engel

Du skal være
Mit lys i mørket
Du skal gå foran
Og vise andre vej
Du skal lede folk til mig
Og skabe din kunst
Og jeg vil ophøje dig
I Jesu navn

Lotte verden er lille
Den verden skal blive din
Du er opium for dit folk
Lotte dit folk
Er verden.

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.