lørdag den 20. juli 2019

Underlig dag og en ond drøm

Det har været en underlig dag. Der har været kunstarrangement her og der kom nok 50 mennesker fra en kunstforening. Der kom et par kunstnere til mig i studiet men de var nedladende og sagde at mig ville de ikke arbejde sammen med da jeg har problemer med mænd i mit hjemland. Sig mig hvordan kan det lade sig gøre at 150 af SMils dominanter stalker mig hvis det ikke kan lade sig gøre at blive medlem i SMil uden at jeg selv medvirker? Hvorfor gør de det? Hvem har planlagt en jagt på en helt almindelig normal kvinde lavet af psykopater og dominanter? Og så på mig? Hvordan kan det lade sig gøre at jeg er i Finland og sladderen er nået til Finland og jeg bliver skygget hvis det hele bare er en ond drøm?

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.