onsdag den 24. juli 2019

Erkkis råd

Jeg har talt med Erkki i dag. Han siger at jeg godt kan nå at få skulpturen med hjem. Lige nå det. Jeg fik ros i dag. Han siger at jeg har virkelig god sans for nogle af arbejdsprocesserne fx. modellering og at redigere min voksfigur. Han siger at jeg skal blive i Danmark jeg er alt for moderne til at være i Finland. Og jeg skal have en moderne mand.

Han sagde også at han havde talt med min stalkere i Danmark. De siger at det jeg har gjort viser dem at jeg ikke er sub. De siger at deres adfærd er virkeligt også grov stalking hvis man ikke er sub. Men det de gør gør de fordi de ønsker for mig at jeg får en mand i kunstverdenen fordi ellers kan jeg ikke fortsætte som den kunstner jeg er blevet til. Og de kan godt se at de må finde på noget bedre. De siger at jeg skal åbne min blog igen fordi den er en del af min kunst og derfor er det synd at den bliver holdt hemmelig.

Jeg siger at en rigtig mand for mig er så meget mand at han hviler i sig selv så meget at han ikke behøver at nedgøre eller ødelægge sin kvinde. Han har plads og mandekraft nok til at lade også hende komme frem. Og skal jeg vælge imellem en sub og en dominant så foretrækker jeg en sub.

Erkki siger at kvindelige skulptører i Finland laver skulpturer men de udstiller dem ikke for det kan en kvinde ikke. Lotte kom her hos mig en gang imellem og lav en skulptur. Tag dem med til Danmark og udstil dem. Her i Finland kan du kun udstille malerier og en kvinde kan ikke være curator. Så selvom du er godt træt af mændende i Danmark så er der bedre der. Men lav en udstilling for Finnere og Danskere i Danmark og så vil jeg gerne med.

Det er nok det bedste råd jeg har fået så nu åbner bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.