fredag den 26. juli 2019

Den hvide Engel - Valkoinen Enkeli - White Angel

Fordi jeg har mit hvide maler arbejdstøj på i bronzestøberiet og går rundt her i mit arbejdstøj når jeg maler mine billeder så er folk her på stedet begyndt at kalde mig "Den hvide engel". Jeg lyser op hvor jeg går. Finnerne bruger mørkt tøj. Jeg bruger hvidt når jeg arbejder.

Jeg ved også at der er nogle der siger om mig at jeg lyser hvidt i mørket og jeg ligesom har en hvid aura. Det er Guds helligånd der er min helbredende kraft der giver mig et hvidt skær.

Kristian siger at det ikke kun er det men også min væremåde der her tænkes på. Jeg er simpelthen så god for de andre og er et virkeligt godt menneske. Jeg er kommet med så mange gode ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.