lørdag den 27. juli 2019

Mig og far

Som jeg sagde til Kristian:

Jeg må indrømme at jeg havde en stor stærk og meget speciel far. Jeg holdt meget af ham og han var mig en god far. Han var tagdækker men han var også professionel fotograf. Det er ikke alle som jeg der har så mange gode minder om min far og hans kærlighed til mig. Derfor har jeg indeni mig en stærk indre mand så min mand skal helst have sig en stærk indre mand. Ellers kan han godt føle sig lille.

Kristian siger: Lotte du ligner din far. Du bærer din far indeni

Ja, siger jeg. Jeg ligner min far meget. Jeg ligner ham måske især indeni. Jeg bærer min far indeni mig som min indre mand.

Også udenpå siger Kristian. Jeg ville ønske jeg havde mødt din far. Han må have været noget særligt.

Ja siger jeg. Han var et meget specielt menneske både på godt og ondt. Det er jeg også.

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.