lørdag den 27. juli 2019

Bogen Bambo bliver til og forventninger

Jeg har nu læst Lars bog om Bambo og finder det en spændende ungdoms og voksenbog. Den handler om bæveren Bambo hvis liv ændrer sig på grund af problemer som mennesker er årsag til. Han har skrevet 20 sider i sin bog her under opholdet. Det er rigtig godt begyndt. Jeg har givet kritik af det skrevne og han skriver nu. Jeg håber for Lars at den bliver udgivet denne gang for Lars har talent men han har endnu ikke udgivet sine bøger.

Nu har vi spist frokost og klokken 17 vil jeg gå i atelieret og male. Jeg skal blive færdig i weekenden. Mandag vasker jeg tøj for en sidste gang for at få rent tøj med hjem. Men jeg skal også lave min skulptur færdig så jeg må nyde malefriheden her i weekenden. Her er bare så varmt at jeg må male aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.