tirsdag den 23. juli 2019

Skænderi 2

Jeg og Lars har skændtes 2 gange i dag. Den ene over min stalking han ikke tror på. Den anden fordi vi gerne ville til Helsinki i 2 dage men ikke har råd. Han syntes at jeg havde brugt for mange penge på mad. Jeg siger at Finland er dyr og her ved vi ikke hvad der er billigt og dyrt og køber måske de dyre ting vi kender fra Danmark. Problemet er at vi har 1400 kr tilbage og der er en uge til vi får løn. En uge er lang tid i et land hvor alting er dyrt. Og jeg har også en skulptur at betale...

Det er de første 2 skænderier vi har haft og Lars har senere sagt undskyld fordi han er uligevægtig. Han har ondt i ryggen og sov ikke godt. Han synes at det var for dyrt både at lave glas og skulptur. Jeg synes at det er trods alt en arbejdsferie så skal det også afprøves. Så nu har jeg sat mig ind i stuen så jeg kan være alene.

Min mor har ringet i dag. Hun har opdaget at hun også har roaming og kan tale i telefon med hele EU uden at betale mere. Så hun ville hilse. Hun har holdt 75 års fødselsdag og de har rigtig hygget i Danmark.

Jeg har også under hele opholdet været i kontakt med Lars 2 min kæreste der holder øje med bloggen og som jeg ringer til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.