lørdag den 27. juli 2019

29 gr og fuld sol i 3 dage og en blokfløjte

Der er 29 gr. her i Finland. Det er meget varmt og fuld sol. Mit atelier koger så jeg er nødt til at vente med at male til i aften. Det er måske en lidt underlig måde at bruge en lørdag aften på. Men jeg vil gerne blive færdig med de sidste billeder inden jeg skal hjem. Jeg er blevet forsinket af arbejdet med skulpturen. Skulpturen i bronze. Støbeprocessen tager meget mere tid end jeg troede - og jeg vil jo gerne have den med hjem.

I dag har jeg sovet længe. i går kom der 2 japanere for at bo her. De er gæster hos vores underboere. Den lille spiller blokfløjte. Lars skal skrive. Lars kan ikke skrive når han fløjter. Vi har aftalt at jeg skal læse hans historie i dag da jeg er frisk. Jeg er ikke stolt af det men sidst jeg læste den faldt jeg nærmest i søvn fordi jeg i forvejen var træt. Men i dag har jeg sovet længe og er dejlig udhvilet. Så jeg har sagt til ham at det må være en god dag i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.