onsdag den 24. juli 2019

Lars der blev væk

Det har været lidt af en aften. Lars tog afsted på cykel for at købe ind. Jeg havde været hos Errki. Så var jeg i bad, så var jeg sulten og lavede aftensmad. Jeg brugte min computer. Så sov jeg lidt. Så vågner jeg og det går op for mig at Lars har været væk i over 3 timer. Jeg bliver nervøs for kl. er 20. Han kan være syg? Hans cykel kan være gået i stykker. Jeg ringer til Kaisu og klager min nød. Det ender med at vi 3 kvinder tager Hanneles bil og kører afsted ud for at lede. Vi kan ikke finde ham. Vi tager til butikkken, i skoven, til fodboldsbanen. Til pizzaria. Ingen Lars. Til sidst diskuterer vi om vi skal ringe til hospitalet og høre om Lars er der. Vi kører tilbage og hjem. Og der står Lars ved sin cykel. Han læsser af. Vi jubler. Vi kører op til ham og spørger hvorfor han har været væk så længe. Han blev snydt af vejarbejde og kørte forkert. Puha. Endelig hjemme. Og vi kunne ånde lettet op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.