lørdag den 20. juli 2019

En grim drøm eller løgn fra dominanters side?

På en måde er jeg kun glad for denne besked. Der står jeg ikke er medlem. Det undrer mig stadig hvorfor at dominanter påstår jeg er medlem når det ikke kan lade sig gøre uden egen medvirken og underskrift og at jeg ikke figurer i SMils medlemskartotek? Jeg forstår så ikke hvorfor jeg har 150 dominanter efter mig der gør krav på sex der påstår de er fra SMil? Det må politiet hjælpe mig med at opklare. De påstår også at jeg ikke har henvendt mig før. Det kan være at jeg udgiver de 2 mails her. Læs her:

Kære Lotte 
Din mail er blevet givet videre til mig da jeg i min egenskab af Kartoteksfører for foreningen SMil København er den eneste der har adgang til vores medlemmer oplysninger. 
Man kan kun blive medlem af foreningen SMil København ved at møde op på en intro aften. Her bliver man informeret om foreningens regler og muligheder.
Efter dette står det intro gæsten frit for at melde sig ind eller lade være. Uanset hvilket køn eller seksualitet vedkommende måtte have. Man kan kun melde sig selv ind, og dette kan kun ske skriftligt i foreningens lokaler.
Som i alle andre almindelige foreninger koster det et kontingent at være medlem. Hvis man ikke har betalt sit medlemskab i 3 måneder bliver det betragtet som en udmeldelse jf. vores vedtægter:

§ 3 stk. 7.Ved kontingentrestance ophører indkaldelses-, møde-, tale-og stemmeret samt retten til at modtage valg på generalforsamlinger i foreningen. Ved kontingentrestance ud over en måned ophører retten til at besøge lokalerne, medmindre medlemskabet fornys straks ved ankomsten. Ved kontingentrestance på tre måneder sidestilles dette med en skriftlig udmeldelse.
§ 3 stk. 8. Medlemskab ophører ved skriftlig udmeldelse.

Et hvert medlem kan til en hver tid melde sig ud med et øjebliks varsel. Der stilles ikke særkrav til personens køn eller seksuelle orientering for dette. Det ville være ulovligt, og det har naturligvis aldrig forekommet i SMil København.
og det har naturligvis aldrig har været eller vil blive aktuelt i SMil København.
Vi har en stor og aktiv gruppe af dominaer, single kvinder, genderqueers, lesbiske, mm. Vi har også mænd af en hver afskygning: Homoseksuelle, submissive, dominante og riggere. mm. Vi er stolte af at have en forening hvor alle uanset køn og ståsted kan komme trygt og være blandt ligesindede. I dagens samfund med stigende intolerance over for seksuelle minoriteter som homoseksuelle, transkønnede og sadomasochister arbejder vi på at nedbryde de fordomme som "almindelige" mennesker i samfundet har omkring os.
Her vil jeg henvise til fores formålsparagraf:

§2 stk.1. Foreningens formål er at fremme:
A. Den åbne erkendelse af sadomasochistiske forestillinger og følelser, forstået som seksuel drift i retning af forhold, hvori der indgår underkastelse og dominans.
B. Sansen for de værdier der kan ligge i, at føre de sadomasochistiske forestillinger ud i livet i forhold til andre, hvor der er indbyrdes tillid, agtelse og kærlighed -under afgjort afstandtagen til vold og tvangsanvendelse som middel til undertrykkelse.
C. Nedbrydelse af fordomme om sadomasochistiske følelser som noget ondt, sygeligt, perverteret, ulykkeligt eller behandlingskrævende.
§2 stk. 2.Det skal ske ved, at SMil søger: 
A. At skabe trygge rammer for at SM'ere kan finde sammen for, at more sig, udveksle erfaringer og få et godt grundlag for nærmere bekendtskaber.
B. At yde støtte til folk, der har problemer i forbindelse med SM -bl.a. gennemrådgivningsvirksomhed. 

Jeg kan se at du ikke står i vores kartotek over medlemmer, og at du ej heller modtager "Expressen" som er vores medlemsnyhedsbrev der bliver sendt til vores medlemmer hver anden søndag.
Jeg kan ikke se om du på noget tidspunkt skulle have være medlem hos os. Som alle andre almindelige foreninger i Danmark overholder vi GDPR og sletter vores medlemmers oplysninger når deres medlemskab ophører. Jeg har vedhæftet SMil Københavns GDPR-politik da den er lidt for omfattende at klippe ind direkte i mailen. 
Jeg kan dog sige at jeg har været Kartoteksfører for foreningen SMil København i over 4 år og at jeg ikke mindes at have set dit navn før.
Jeg kender selvfølgelig ikke de "medlemmer" du henviser til i din mail. Jeg stiller mig tvivlende over for om de reelt er medlemmer af foreningen SMil København. Det virker ikke til at de har det mindste kendskab til os. Af hensyn til vores medlemmers diskretion er det ikke tilladt at omtale andre medlemmer uden for foreningen. En overtrædelse af diskretionen vil medføre en klagesag som vil blive behandlet af vores klagenævn.
Som jeg håber at jeg har tydeliggjort i min mail så har deres påstande ikke hold i virkeligheden, og det er første gang vi hører om, og fra dig.
Har du yderligere spørgsmål er du selvfølgelig altid velkommen til at henvende dig til mig igen.

Venlig hilsen Julie St.
Kartoteksfører for foreningen SMil København

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.