mandag den 20. april 2020

Mine 2 tjenester for Gud

Jeg var jo til frisør i dag. Hun sagde at hun ikke havde skaffet et visir fordi hun simpelthen ikke vidste hvor det kunne skaffes. Jeg sagde "Den klarer jeg". Jeg så en internetreklame fra et trykkeri hvor de tilbød at lave visirer til sundhedsvæsnet. De tilbyder en prøve dvs 1 til 50 kr. Så mon ikke det er muligt som frisør at købe sig til 2 visirer? Jeg har ringet til dem og sagt det. De sagde tak du har måske reddet vores liv. Hvorfor gør du det? Jeg siger at det er mit job at redde liv. Hvad er du siger medhjælperen. Jeg er billedkunstner og sosuassistent siger jeg. Jeg arbejder ikke som assistent mere fordi jeg selv bliver smittet for let. Hvem arbejder du så for? Jeg arbejder for Gud. Den kristne Gud. Jeg har det jo i mig så jeg hjælper alligevel. Jeg er et meget omsorgsfuldt og hjælpsomt menneske. Det ligger jo i mig. Så nu hjælper jeg og min helbredende evne Gud. Men vi tjener ham også ved at male. Min kunst er også min tjeneste. Sikke en fed blanding du er siger hun. Jeg kan godt forstå at Lars har taget dig op. Og hvorfor sige nej når en så sød mand med 5 millioner tilbyder sig? Når det først går op for Hørsholm hvem der er kommet til byen så bliver de glade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.