fredag den 10. april 2020

Adresseændring fortsat

Jeg har ikke fået Hørsholms kommunes endelige godkendelse af mine adresseændringer men jeg ved at Lars har accepteret min ankomst. Accepten kommer nok lige efter Påske. I dag har vi hygget os i Hørsholm og jeg har hørt på profetier. Vi er også begyndt at sortere i Lars gamle tøj så der kan blive en plads til mig. Der ud over er et ekstra klædeskab sat op så nu mangler bare badet at blive klar inden vi helt kan slippe af med bade turene på Østerbro. Vi skal have en mærkelig steg vi ikke ved hvad er. Den skal 3 timer i ovnen og har svær som en flæskestej. Men vi stejer den som der står på pakningen fordi ellers ved vi ikke om vi kan lide den...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.