søndag den 12. april 2020

Branden. drøm

Jeg drømte en drøm i nat. I drømmen opstod der en brand i mit hjem. Det brænder i det ene rum. Så kommer en mand jeg så til min første fernisering i Galleri Lk-kunst.dk. Han er skaldet, på min alder, han smiler. Han siger jeg tager lige mine ting med mig så de ikke brænder. Så går han med tingene. Så kommer en gammel mand og kvinde med samme ærinde. Flere andre kommer i det ærinde. Til sidst går jeg selv ind og henter mine ting. Og ingen eller intet kommer til skade i branden.

Jeg tror drømmen handler om konflikten med dominanterne. Braanden er konflikten. Alle de mennesker er sider af mig selv. De og deres reddes ud på en god måde - også jeg selv. Jeg står midt i en flytning og har ikke kræfter til at flytte. Drømmen viser at vi kommer alle helskindet ud af kniben.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.