tirsdag den 21. april 2020

Blot en lille opdatering fra Coronaland.

Kære begge.

Jeg håber, I har det godt og at badeværelset endelig er blevet færdigt.
Her er vi ved godt mod. "Nørrebro" bor her fortsat, og i dag er Silje
for første gang i børnehave siden nedlukningen. Dagene går med
havearbejde, cykelture, spil og læsning. Faktisk er tilværelsen meget
behagelig.

K.h.



Kære du


Alt pånær gulvet er færdigt i badeværelset. Mureren begynder 1 maj.
Vi cykler også for vi har taget på under corona. i søndags var vi ved Fredensborg slot.
I morgen bliver vores cykler tjekket.


Lars har en gave til Anders som han gerne vil aflevere hos jer
vi vil gerne cykle ud til jer til en kop te og kaffe og aflevere pakken.


Knus til jer alle
Lotte




Kære begge.

Cykler I fra Hørsholm til Gentofte? Det er sandelig flot. Hvad siger I til at komme fredag ved 13.00 tiden i stedet. Så køber jeg noget smørrebrød på Jægersborg Allé, så får jeg nemlig også en cykeltur. Hvis I er med på ideen, hvor mange stykker vil I have hver? Er der noget pålæg, I foretrækker hver især? Så kan vi hygge os et par timer med god samvittighed, inden I kaster jer over cyklerne igen.


Vi har lige haft besøg af en stor luftballon, som jeg troede ville lande på vores græsplæne. Heldigvis fik de den til at stige igen, så vi slap med skrækken. Jeg er meget spændt på, om Frilandsmuseet får lov til at åbne 10.05, så jeg kan komme på arbejde igen. Jeg var lidt ked af, at jeg ikke kom til at spille for dronningen, synge Stabat Mater i Påsken, spille på Bakken, spille i Grønland på deres nationaldag osv., osv. Men nu har jeg affundet mig med det. Vi har stort set heller ikke haft gæster i meget lang tid, så det bliver hyggeligt med lidt besøg.

Kærlig hilsen




Vi tror at ca. 3 stk smørrebrød der ikke er helt små er nok.
Jeg har lyst til fiskefilet og dyrelægens natmad. Lars synes at du bestemmer.


Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.