mandag den 13. april 2020

Hvordan holde modet oppe?

Jeg forsøger at holde modet oppe. Men det kan godt være svært. Selvom jeg har mange ting nu og en mand der elsker mig så er jeg ikke lykkelig. Jeg elsker ikke mig selv mere. Jeg elsker bestemt heller ikke min krop som alle syntes er så smuk at det er tilladt at mishandle mig for det. Det er vold. Det er en voltægt der har varet i nu 3 år uden nogen form for hjælp. De andre voldtægter jeg har været igennem har i det mindste kun taget en halv time men nu har jeg været pint i 3 år. Det kan faktisk kun gå for stærkt med at blive grim. Så grim at folk tager mig for den jeg er og ikke mishandler mig mere. Så jeg har ikke travlt med at dyrke motion. Mine muskler må godt omdannes til fedt så jeg kan holde ud at være her i landet. Jeg kan faktisk lige så godt tage livet af mig selv så jeg kan få fred. Min veninde siger at jeg ville havne i helvede hvis jeg gør det. Jeg siger at jeg tror at Gud forstår de pinsler jeg har været igennem og han kender min fremtid her i de sidste tider. Jeg siger at helvede jo er her på jorden så det kan kun blive bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.