lørdag den 25. april 2020

En dag i atelieret

Jeg har været i mit atelier hele dagen. Jeg har taget tilløb til at male. Imens har jeg haft besøg af Lars og vasket en masse tøj. Jeg mødte forleden dag en fra huset på Østerbro og vi talte om at der er mange døde i mit hus af Corona. Han sagde at de der er smittet bliver smittet i vaskeriet - vores fine nye vaskeri. Jeg sagde at Lars og jeg slet ikke bruger vaskeriet for tiden. Vi vasker med den gamle vaskemaskine i mit atelier og derefter hænger vi det op i Lars næsten ubrugte tørrekælder. Det har jeg det bedre med her under Corona selvom det er et værre transportarbejde og det betyder at mit tøj er 3 steder på en gang så jeg har lidt svært ved at gå pænt klædt for hvad er hvor?

Min ex Lars har været på besøg og vi har spist aftensmad sammen og han har fået mad med hjem.

Min mor har ringet. Og jeg har ringet til Lars 2 og aftalt han er model i morgen. Erik Forman har hængt sin udstilling op. Den kommer lige før min 2-6 maj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.