onsdag den 8. januar 2020

Udstillingen og Johannes

I dag er udstillingen hængt op i gallerilokalet og min søde håndværker Johannes har fri en uges tid. Derefter skal han ordne det næste rum. Foreløbigt nåede vi at hænge Finn Finnermanns kunstskab op og jeg har indrettet det med hemmelige ting. Det som vi har gjort sammen Johannes og jeg er at bygge bro. Vi har fattet sympati for hinanden. Så på den måde har jeg bygget bro med Evangeliekirken jeg var vred på. Det viste sig at de slet ikke vidste at jeg havde giftet mig med en kristen mand. Og han forstår at vi er normale og ikke hverken subber eller dominanter. Han siger at det har været et studie i at være normal. Jeg kunne mærke at vi begge har været glade for det samarbejde. Og Johannes synes jeg laver god mad. Han spiser også nærmest som om han sulter derhjemme så han er måske ikke selv så god til det.

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.