torsdag den 9. januar 2020

Arbejdets gang

Nu har jeg været i atelieret hele dagen og har formfuldendt udstillingen. Lars har støvsuget og jeg har tørret savsmuld væk fra gulvet. Udstillingen ser godt ud. Der er mange slags artmoney. Malede på lærred, på papir, collage, skulpturer og tiggende ure. Jeg synes selv at det er blevet en flot udstilling. Nu er jeg taget hjem og Lars og jeg skal lave mad. I aften skal jeg bare slappe af fordi i morgen tidlig skal jeg på arbejde før jeg skal i atelieret. Jeg har i dag lagt en video ud af udstillingen på you tube og facebook. Jeg kunne ikke udgive min video på blokken da den er for stor. Så jeg må nok optage en lille video til formålet.

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.