fredag den 24. januar 2020

Re: Lotte Kjøller og musikken

Ligenu spiller jeg musik i mit atelier selvom jeg sidder og passer mit galleri inde ved siden af. Udstillingen er ved at være slut og i morgen hentes ikke solgte værker. Der er nogen der har solgt godt bla mig selv og andre mindre. De fleste har solgt.

Når musikken der både kan være Alfredos musik, klassisk og kristen soake spiller uden mig i atelieret er det fordi det skaber en god stemning, det helbreder rummet og mig selv for mørke og jeg er helt sikker på at selvom musikken spiller derinde alene så er den helbredende for mig selv, mine omgivelser og ja hele Vanløse bydel hvor jeg befinder mig. Jeg har bla engle i mit atelier og de danser til den. Mine blomster har også godt af musikken. De er væsner som os andre. De nyder smuk lyd og gror og trives i det.

Sendt fra min iPhone

> Den 15. jan. 2020 kl. 20.47 skrev Lotte Kjoeller <lokjoeller@gmail.com>:
>
> Jeg har den glæde at kunne fortælle at Mine malerier og Alfredos lydstykke til mine billeder er blevet godkendt til en installation Hvide Engel som skal vises i en kunsthal i Finland. Musikken blev skabt til en installation om engle I begyndelsen var billedet som blev vist i Kunsthal Varde. Nu skal den bruges igen i Finland. Finnerne kalder mig Hvide Engel fordi de synes jeg lyser når jeg går og fordi jeg bruger Hvidt maletøj når jeg maler. Dette meget personlige musikkydstykke er skabt til mig og i kærlighed til mig. Jeg glæder mig.
>
> Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.