torsdag den 23. januar 2020

Eventyrlige kvinder

Hej Alle

Med de info jeg har fået er der ikke stjålet nogle artmoney men der manglede nogen som kunstnere selv har solgt. Der manglede dog en digtsamling til gengæld og med hende har jeg lavet en aftale. Der har været mennesker her hver dag dog ikke som til ferniseringen. Jeg gætter på at 270 mennesker fandt vej til vores udstilling. Når der er så mange er det faktisk i orden at kunstneren hjælper til med salget for det er umuligt at nå det hele men min mand og jeg vil lave en blanket der udfyldes for hvert kunstværk så vi der passer udstillingen ikke tror at der mangler noget (han er revisor så den klarer han). Det er ikke alle der har solgt men en del af os har enten solgt eller byttet artmoney.

Jeg vil gerne have lov til at sætte jer på min mailliste så I får at vide næste gang vi laver en artmoney udstilling. Jeg gør det i morgen hvis I ikke har indvendinger.

På lørdag kl 15.30 og senere kan jeres usolgte artmoney hentes. Lav en aftale jeg er der i lang tid. De der ikke har afleveret en frankeret returkuvert kan indsætte 70 kr på min konto så skal jeg sørge for at de bliver sendt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.