onsdag den 29. januar 2020

Min far og jeg

I dag skulle min mand Lars købe hovedpinepiller til mig. Efter at jeg er blevet over 50 år er min ryg begyndt at værke når jeg arbejder hårdt. Så sagde jeg at som barn var min far mine hovedpinepiller. Sagt på den måde at jeg gik til min far når jeg havde hovedpine. Han havde helbredende evner i hænderne og helbredte folk med de hænder. Så lagde min far sine stærke hænder på min pande og min nakke og maserede mig. Han rystede sine hænder ind imellem så smerten kunne finde ud. Når han havde gjort det i 3 minutter eller lignende var min hovedpine væk. Det var faderkærlighed og jeg er stolt af at have haft en helbredende far. Og han var bare tagdækker med 7 års skolegang. Men af sin farmor havde han arvet helbredende evner. Og nu har jeg arvet det af ham. Den førstefødte arver.

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.