torsdag den 30. januar 2020

Ægteskabet og overlevelsen

Jeg tror på ægteskabet og jeg tror på kærligheden. Jeg tror på at kærligheden skal sejre i verden og at vi må beskytte vores ret til at være gode og kærlighedsfulde mennesker. Jeg tror på kærligheden mellem en mand og en kvinde. Jeg tror på at man skal ære hinanden og være hinanden tro. Jeg tror på at vi mennesker på jorden må kæmpe for retten til at leve et liv hvor mand og kvinde elsker og bliver elsket. Det er min fødselsdag og jeg kan fejre 54 vintre. Det er mange år. Mange flere end jeg forstår. Da jeg var 30 år var jeg tæt på at miste livet. For et år siden ligeså. De sidste 3 år af mit liv har været så hårde at jeg til tider har haft lyst til at gøre en ende på det hele. Men jeg er her endnu. Mine venner lykønsker mig. De elsker mig. Og jeg er her endnu 54 vintre gammel. Og når man er det er det fordi man har overlevet døden og smerten mange gange. Man har livskraft. Man er blevet stærk. Man er en overlever.

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.