fredag den 31. januar 2020

Fødselsdagsudstilling


Da jeg Lotte fylder 54 år 30 jan havde jeg tænkt at invitere jer 1 febr men da det kommer i cambolage med en fødselsdag i Lars familie har jeg valgt at rykke min fødselsdag til 22 febr.Fødselsdagen starter i mit nye galleri med en udstilling om mine Aner. Udstillingen åbner kl. 13.  søster Eva, far Skipper og jeg selv udstiller og jeg vil forsøge at fortælle lidt om mine aner i en artisttalk kl. 15.30 hvor andre også er inviterede. Efter dette kl. 17 går vi - begge familier - omkring hjørnet til Café Vik hvor vi skal spise. Det er gratis at parkere inde i gården til mit atelier hvor mine gæster må holde med deres bil. Svar udbedes.

Knus fra Lotte

Galleriadresse:
Galleri Lk-kunst.dk
Bogholder Alle 66 kl th
2720 Vanløse

Med Venlig Hilsen Billedkunstner, Illustrator og lyriker Lotte Kjøller
 
Ateliér Lk-kunst.dk ● Billedkunstner Lotte Kjøller ● Bogholder Alle 66 kld th ● 2720 Vanløse
By: Artist Lotte Kjoeller ● Bogholder Alle 66 kld th● 2720 Vanlose ● Denmark
Hjemmeside/Site: www.Lk-kunst.dk ● Facebook: http://www.facebook.dk/lottekjoeller
Nyhedsbrev/blog: www.Lk-kunst-nyhedsbrev.blogspot.dk/● Tilmelding til Nyhedsbrev, mail til: Lk@Lk-kunst.dk

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.