søndag den 5. januar 2020

Familiens tegn

Jeg har haft 2 dage i familiens tegn. i lørdags var jeg i Gentofte for at være til min Lars T´s søsters fødselsdag. Det var hyggeligt. Lars og hans familie er fine mennesker. Der er fire rigtigt pragtfulde mænd i denne familie - helt normale og til at stole på. Det er dejligt at kunne være naturlig sammen med dem. Det er ikke kun Lars Therkelsen men en hel dejlig familie fra overklassen jeg har fået af Gud ved det ægteskab.

Søndag var jeg i biografen sammen med min mor og hendes mand, min mand Lars og jeg. Det var min julegave fra mor at komme i biografen og høre en koncert med Andre Reau. Bagefter var vi hjemme hos dem for at spise Bankekød.

Så et har været en hyggelig weekend men i morgen begynder arbejdet igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.