torsdag den 21. november 2019

Vil du være Fan by Lotte Kjøller?

Da jeg har fået henvendelser fra mænd og kvinder der gerne vil være mine fans opretter jeg hermed et forum for de der ser op til mig eller vil følge mig tæt. Dette er en gruppe hvor medlemmerne kan skrive til hinanden og om mig. Hold den gode tone!
Det koster 200 kr om måneden at være medlem. Du skal sætte pengene ind på min konto: 5330 000320433 eller mobilepay 23830717

ENG:
As I have received inquiries from men and women who would like to be my fans, I hereby set up a forum for those who look up to me or will follow me closely. This is a group where members can write to each other and about me. Keep the good tone!
You need to send 27 euro into my account every mounth: mobilepay 23830717. From abroad you use: IBAN nr.: DK3753690000317316 SWIFT adr.: ALBADKKK

Meld dig til her: https://groups.google.com/forum/#!forum/lotte-kjoeller-fan

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.