fredag den 22. november 2019

Faste og Retræte

Nu har jeg været i bad og har pakket min mindste kuffert fordi jeg skal på retræte. Det er en weekendtur hvor jeg skal bede, synge og trave i Høsterkøb imens jeg er sammen med Gud. Derfor har jeg besluttet at faste. Jeg vil faste fra min computer. Den fylder for meget i mit liv og jeg vil derfor efterlade den hjemme. Derfor kommer der kun små beskeder fra min telefon i denne weekend med mindre jeg beslutter også at faste fra den.

Jeg vil i denne weekend bede min situation igennem og sørge for at Gud er med mig i mit liv med Lars, galleri, Atelier og kunst. Jeg vil bede om at Gud griber ind i problemerne med dominanterne og afslutter konflikten på en god måde. På Guds måe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.