lørdag den 23. november 2019

Mit folk. Profeti

Gud hvad ønsker du af mig?

Lotte mit barn
Du skal samle dit folk. Du skal lave aktiviteter for dem og bede for dem.

Er det mine fans?

Ja Lotte det ønsker jeg men også din gruppe og elever.

Herre der er sket så meget i mit liv som jeg slet ikke ønsker. Men de mennesker jeg kender i dag kender mig for det jeg er blevet til og ikke det jeg var - som min mand. Ham havde jeg nok ikke hvis alt dette ikke var sket. Jeg har valgt mellem pest og kolera. Sub og dominant. Jeg valgte kolera. For pest det vil jeg i hvert fald ikke. Kolera dvs domina kan min mand og mine nye fans og venner bedre bruge. Jeg må tage dem alvorligt. Men jeg er selv normal. Så det siger ikke mig selv noget hverken det ene eller det andet. Jeg er normal af sexualitet. Jeg er en sexfange i Smil der ikke kan slippe levende ud og har måttet vælge mellem pest og kolera.

Lotte mit barn. Jeg har styr på det. Jeg er med dig alle dage indtil verdens ende. Stol på mig.

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.