torsdag den 28. november 2019

Glædelig dag og julen i vinduerne

Det er en glædelig dag i dag. Guds lys skinner over mig. Jeg har i dag julepyntet mine 2 gadevinduer. Det i galleriet og det i atelieret. I galleriets er juleting og kunst. Der hænger 2 stjerner med LED-lys. Jeg er ikke kommet så langt at lampen med lys i vinduet er sat op. I atelieret er de 2 julebjørne sat i vinduet dog uden lys. De bjørne MÅ bare i vinduet hver jul. Børnene i mit område opsøger vinduet og leger med bjørnene. De kan lyse men det gør de dog ikke. Det kostede mig 1000 kr i el det første år. Jeg har arvet disse bjørne af politikeren Mogens Lind der var min åndelige far til sin død. Nu vidner mine bjørne om ham. Mor Bjørn er i min lejlighed og hende må jeg også få en plads til. Jeg er ved at pakke de ting der står i min lejlighed der skal bruges i galleriet. Om ikke så længe skal jeg jo flytte til Hørsholm.

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.