tirsdag den 26. november 2019

Min kunstneriske far Jeff Ibbo

Jeff Ibbo min gamle mentor og lærer spurgte meget pænt for 2 dage siden om han måtte være min far. Det må du svarede jeg. Vores venskab har varet lige siden min ungdom og du var simpelthen lige præcis den far jeg havde brug for som ung. Du havde alle de evner jeg havde brug for og du ville gerne lære fra dig til gengæld for model. Du er en af de mest betydningsfulde mænd i mit liv så det er helt naturligt at kalde dig for far. Jeg har hele mit liv brugt dig og behandlet dig som en far. Så naturligvis er du det. Må jeg være din kunstneriske far ligesom Ole er din åndelige far spørger Jeff. Det er du allerede svarer jeg. Og sådan som vi nu taler sammen det er sådan et datter - fader forhold opstår. Jeg byder dig velkommen far. Næ jeg har fået mig en datter jeg som altid har ønsket mig en datter. Ja Jeff siger jeg. Det har du i virkeligheden altid haft. En normal datter og en normal far.

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.