onsdag den 13. november 2019

Tænkebox

Jeg har gået og tænkt over tingene de sidste par dage. Jeg har været til et kunstnerisk møde. Og jeg har opstartet en udsmykning. Jeg har bedt meget. Og jeg kan konstatere at dominante mænd bruger min cv på hjemmesiden og min blog til at skade mig senere. Dominante mænd ringer til dem jeg skal handle med så de ikke tør handle.

En af mine venner fra det NØGNE menneske ønsker skadefro og jaloux at jeg går ned økonomisk med mit nye lokale. Så hvor meget er sådan en dominant ven værd? Er han værd at have i sin gruppe? Kan han holde sin lede sexualitet bort fra vores møder og opføre sig ordenligt? Kunstnersamfundet har meldt alle mandlige medlemmer af det NØGNe menneske ind i SMil og lært dem op til at blive dominante psykopater. De har nu lært bl.a at de som mænd er gud selv. De der har været fuldstændigt vidunderlige normale mænd er nu udviklet meget negativt. De er begyndt at løbe med sladder til de andre dominanter. Man kan ikke regne med at de vil os kvinder det godt i gruppen. Vi var 2 medlemmer en mand og en kvinde der var til møde på Københavns Rådhus og jeg må konstatere at venskabet i gruppen nok ikke kan bære at mændene i min gruppe har taget imod bestikkelse og gødet eget tærræn og blevet optaget i Kunstnersamfundet uanset hvilken cv de har - bare de vil hjælpe kunstnersamfundet med at stoppe mig som kunstner. De har udviklet sig meget negativt.

Vi kvinder i gruppen er der i mod ikke blevet "ophøjet" til sexkluppen Kunstnersamfundet. Man skal nemlig aflægge en prøve ved at ødelægge sin egen fremtid ved at gifte sig med en kunstnerpsykopat. Men nogen har meldt mig ind i sekten SMil som kvinder ikke kan melde sig ud af igen så jeg rigtigt skulle tvangsgiftes med Mogens Palm. Mogens har skuffet mig. Han har ladet sig misbruge som Kunstnersamfundets lokkemad og stået i sladderen og tudet løs. Der kan ikke være ret meget mand i ham. Måske er han sub siden han bøjer sig for dominante psykopater og hvad de vil.

Min cv bliver brugt til at advare mine kunder så de ikke tør arbejde sammen med mig. Derfor overvejer jeg at stoppe denne blog og skabe en ny der er lukket pånær for de personer jeg selv vælger at lukke ind. Tiden er inde til at tænke og jeg er gået i tænkebox fordi det kan ikke komme på tale at jeg skal gå ind på akademiet og have sex med en ækel dominant. Det kan heller ikke være rigtigt at en gift kvinde skal være sin mand utro. Så hvis denne blog og nye ting på min cv ikke nedskrives så ved i hvorfor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.