torsdag den 28. november 2019

Billedkunstnernes forbund siger

En fra min fagforening billedkunstnernes forbund siger at mændene i kunstnersamfundet er mødtes for at diskutere hvad de skal gøre nu da de har opdaget at jeg har 3 fædre der hver dækker en side af mig selv. Med disse fædre er jeg røget ud af nettet - endnu engang. De kan intet gøre.

Vedkommende sagde at jeg måtte have tålmodighed med disse mænd. Der har aldrig før været en kunstnerkvinde af min kaliber den kvindelige kunstner der er kommet længst og helt anderledes og ikke en sub. En kunstner med et værksted på 100 m2.

Nu skal jeg bare have fundet mig en far mere der er naturist og skriver. Så er jeg dækket ind. Jeg ved hvem jeg vil spørge.

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.