søndag den 23. februar 2020

Søndag

Det har været en svær søndag. Jeg har været meget ked af det - muligvis på grund af familieproblemer. Det sitrer omkring mig og jeg er i dårligt humør. Jeg må indrømme at jeg glæder mig til at komme til Jylland på lørdag og få en bøn hos Henrik. Det virker mere og mere rigtigt at jeg skal have en bøn for oldemor. Muligvis er hendes spiritisme skyld i at jeg har nogle problemer. Min materialemand kom i dag med matrialer til Jylland og Finland. Jeg glæder mig til at skulle der over / dertil. Jeg trænger til ro. Hele byen har råbt at jeg er luder. Jeg er naturligvis ked af det. Jeg synes at det er godt jeg ikke skal bo i København så længe endnu. Det er simpelthen for meget. Derfor har jeg det meste af dagen bare ligget og haft det skidt på min sofa. I morges var jeg ellers i fuld vigør og vaskede tøj. Jeg har det meste af dagen været sammen med min Lars i min lejlighed i København. Jeg trænger til fred.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.