søndag den 23. februar 2020

1 syn og resultatet

Jeg fortalte min søster der kom med sin nøgle fordi jeg frygtede hun kunne blive tvunget til at udlevere den og blive opdaget af dominanter om det syn Johannes jeg jeg havde haft. Jeg havde set noget meget mørkt hvor noget rørte sig i. Jeg hørte nogle skrig. Jeg fik en stemning af stor frygt så jeg ringede til min håndværker Johannes der lyttede og så vand. Nu her når vi tager af sted øsregner det. Og min søster nærmest skreg. Hun sagde at mænd i Smil var til møde om mig og så blev de syge så nu gik de rundt i mørke og skrej af smerte. Undervejs til Jylland besluttede jeg mig om at bede når vi kom frem om jeg skulle tilgive dem. Jeg endte med at tilgive her ovre i sikkerhed i den jydske hede imens Lars handlede ind. Så vidt jeg har fået at vide har Gud helbredt dem nu. Det er ikke let nogle gange at være guddommeligt beskyttet. Så vidt jeg har hørt er der sket det at det IKKE blev SMils undergang men at der er fundet en omstrukturering sted i stedet. Mænd har nu talt sammen om at accepterer flere forskellige sexualiteter og respektere dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.