torsdag den 6. februar 2020

Den danske mafia

Jeg har ikke noget andet ønske for mit liv end at leve som normal med normal sexualitet. Det viser sig at være satanister der har meldt mig ind i den danske mafia SMil. Så vidt jeg kan forstå har Gud afsat dem. Nu boltrer sig kristne mænd og deres sub'er under sataniske regler og satanisk sex. De har fjernet muligheden som kvinde for at blive meldt ud af mafiaen og holder på den måde både mænd og kvinder til fange. Hvis jeg havde været sort havde det været grov racisme. Dette her er ikke anderledes end når sorte kvinder bliver indfanget og holdt som sexslaver i Danmark. Men jeg er lyshåret og kendt så jeg kan ikke få hjælp hverken hos Amnesty eller Politiet. Den eneste der kan hjælpe mig ud af det syndige mørke er Gud. Så ham beder jeg til hver dag for at jeg og min mand må blive sat fri fra den danske mafia SMil.

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.