mandag den 10. februar 2020

Mandag før udstilling

Jeg har arbejdet med det praktiske omkring udstillingen med t sende indbydelser ud. Det viser sig at det er lidt svært at vide min fars lange præcise navn da vi ikke længere kan huske den præcise stavemåde. Men nu er plakater og info klar til at blive hængt op i morgen. Udstillingen får et nyt kunstværk - af Adam Friedel. Min fars halvbror og min faster udlåner et tryk af Adam Friedel. Nu er jeg på vej hjem i toget efter arbejde og min telefon er gået tør for strøm.

Min familie fortalte mig i dag at Mogens palm er blevet syg. Det kan jeg ærlig talt godt forstå med det liv han har holdt sig. Jeg håber han må blive rask igen og få en sød pige der er den sub han ønsker sig. Jeg synes selv at han skulle tage sin gamle kone tilbage der har været ham en sikker havn. Mig må han glemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.