mandag den 3. februar 2020

Fars halvbror

Hej Claus ( min fars halvbror)

Jeg har åbnet et lille galleri og i den forbindelse vil jeg her i februar holde en udstilling om mine Aner med foto af far Skipper (din bror), maleri af søster Eva og maleri og skulptur af mig selv Lotte kjøller. Den 22 febr holder jeg fødselsdag og vil i den forbindelse prøve at holde et lille foredrag for min familie og andre om mine Aner fx dig. Jeg tænker at du er velkommen til at komme og møde os og supplere mig med din viden om fx adam Friedel og min oldemor Agnes friedel Christensen og præsentere dig selv. Vi kunne evt. mødes før og tale om det. Galleriet ligger i Vanløse, Kbh. har du lyst til det?

Se mere her: https://www.galleri-lk-kunst.dk/

Du er velkommen til at skrive om mine forfædre som jeg evt kan lægge ud på min blog hvor jeg har mange følgere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.