torsdag den 21. maj 2020

Royal White Angel Church

Kirken skal være et kunstværk i evig bevægelse. Jeg har mennesker nok under mig til at jeg kunne skabe mig en kirke. Alle de der har bøjet sig ind skal ikke have bøjet sig ind forgæves under mig. De vil gerne være i Guds lys sammen med mig. Måske Kongehuset vil hjælpe med at skabe Royal White Angel Church - en karismatisk folkekirke. En levende installation. En kirke hvor alle menneskers sexualitet ikke nedgøres uanset om de er subber, dominanter, normale, bøsser, lesbiske eller andet fordi ALLE mennesker har brug for Gud. Og så længe at man opfører sig ordenligt og ikke skader andre med det er man accepteret. Sexualitet er en sag mellem det enkelte menneske og Gud. Der vil blive bedt om helbredelse for ting i os der har med sexualitet at gøre fx helbredelse af den indre far og mor men vi må prøve at acceptere hinanden som vi er. For at undgå problemer med den holdning begraver og vier kirken ikke. Det må gøres i en anden kirke. I vores kirke er alle mennesker lige værdige uanset køn og race og stærke mænd og kvinder er velkomne. Der vil være undervisning i kristen selvforsvar hvor vi lærer i bøn at kæmpe imod onde magter, helbrede hinanden og tale med Gud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.