fredag den 22. maj 2020

Lotte kjøller

Der er en strisser jeg ikke kender der har blandet sig i " sladderen" som I nok ved. Det er den mand der sad ved skranken på Politistationen på Hovedbanegården den søndag da jeg havde mit vidne Lars Frantsen med. Lars var fuld af dæmoner efter mishandling fra dominanter. Det så både trisseren og jeg og ubevidst kom vi til at skyde skylden for dette på hinanden. Vi var vrede og til sidst måtte jeg gå. Efter dette har jeg i telefonen til en kvindelig strisser undskyldt hvis jeg var for grov men han var ligeså grov ved mig men hvordan kan det være anderledes når der er dæmoner til stede? Så skal det gå galt. For min part af sagen har jeg derfor givet politiet en forklaring og en undskyldning hvis jeg for min side var grov hvilket jeg ikke selv synes jeg var. Jeg kender ikke denne strisser fra andet end som embedsmand i funktion og vil bede jer stoppe chikanen. Det er embedsmisbrug. I har ligeledes min velsignelse til at stoppe alle andre mænd der ligger en billet ind til mig som er en gift kone og jeg tilhører jer i Kongehuset. Amen.

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.