søndag den 3. maj 2020

Min helbredende evne

Jeg har talt med den første talmand i ånden. Vi skulle have holdt møde i dag men han kom ikke. Vi har i ånden aftalt at han beholder den helbredende evne jeg har til gengæld for at han investerer 2,5 millioner i aktier og obligationer som jeg får afkastet af. Med i pakken hører samtaler og bøn. Jeg har foreslået at vi involverer vores ægtefæller og bliver venner da vi begge er gift. Vi fortsætter med at være bøjet ind hos hinanden men som venner på grund af den helbredende evne. Dette er ikke meningen at han skal have evnen alene. Andre er velkommen til det samme. Se på galleriets hjemmeside.

Jeg er ved at færdiggøre en gave til dronningen der skal udgøre min "straf" til kongehuset. Det er det bedste for mig at blive kongelig. Tak til kongehuset!

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.